czwartek, 23 stycznia 2014

Co mogą oznaczać ponadprzeciętne rachunki za gaz ? A co jeśli mamy nieszczelną instalację ? Należy wziąć sprawy w swoje ręce.

Z pewnością nie tylko ja mam problemy z instalacją grzewczą, co jednak warte uwagi, zazwyczaj podczas zimy nie powinno się pozostawić tej sprawy bez rozwiązania. Mam odczucie, że nawet pojedyncze zaniedbania mogą mieć jak najbardziej poważne skutki, być może więc zamiast normalnego przeglądu, muszę poprawić działanie całej instalacji ? Gdy już się decyduje na konkretne działania, to nie mam zamiaru ponosić ryzyka i sprawić, że wszystkie pieniądze zostaną nierozsądnie wykorzystane, jednocześnie nie będę ich także odkładać kosztem jakości danej usługi. Skupiając się na tym, co udało mi się znaleźć, polecam sprawdzić tę propozycję Vaillant.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz