czwartek, 12 grudnia 2013

Styl prowansalski w Twoim domu

Styl prowansalski nieodmiennie kojarzy się z łąkami lawendy, słońcem i serdecznym rodzinnym klimatem. Kuchnia w stylu prowansalskim to przede wszystkim kolory natury, drewno i marmur. Patynowane na żółto ściany, okolone pasem bieli są charakterystyczne dla wnętrza w Prowansji - koniecznie o lekko chropowatej fakturze, wyglądającej jak nierówno położony tynk. urokliwie będą też wyglądać materiałowe zasłonki zamiast drzwi od szafki, chociaż to dość niespotykane rozwiązanie.

1 komentarz:

  1. W sumie to tak naprawdę zależy tylko i wyłącznie od nas samych i ja jestem zdania, ze gdy chodzi o podłogi to właśnie jodełka francuska jest bardzo dobrym wyborem. Muszę przyznać, że ja ją zamawiałam w https://artcorestudio.pl/jodelka-francuska i jestem bardzo zadowolona z mojego wyboru.

    OdpowiedzUsuń